Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Strateški i politički izazovi Putinove administracije

Komentari (59) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 01 novembar 2014 15:07
Ioann Dubinjin
Na pitanje o tome kakvi su “Strateški i politički izazovi Putinove administracije” - bolje rečeno: “.... Putinovoj administraciji“, kratak odgovor glasi: Ogromni, zastrašujući, kako u spoljnoj, a još više u unutrašnjoj politici i ekonomiji. Sve što autor govori o motivima Zapada u odnosu na Rusiju je potpuno tačno, ali to je kroz čitavu istoriju ljudskog roda uvek bilo tačno za onog koji (se oseća) je jači i sposobniji od drugog. Da li će ishod biti onakav kakav Zapad očekuje, ostaje tek da se vidi (mada je - makar do sada, ishod uvek bio povoljan po Zapad) ... Ono što ovaj tekst odlikuje u odnosu na pro-Putinovsku idolatriju, koja je preovlađujuća u srpskim patriotskim krugovima, je dosta realan opis teških, i uz uslove kakvi u Rusiji još uvek vladaju, skoro nerešivih problema sa kojima se suočava Putinova administracija. Biće zanimljivo videti komentare...
Preporuke:
33
54
2 subota, 01 novembar 2014 15:32
Ruslan
Kada narod RF najzad (posle hiljadu godina) dobije svoj jedinstveni system neposredne, izvorne (odozdo-na-gore) demokratije da konačno kao subjekat koncipira sopstvenu državotvornu viziju KO JE; ŠTA JE NjEGOVO; I KUDA IDE – tada više neće biti ovozemaljske sile koja ga može porobiti. Zato, što hitnije uspostavljanje te jedinstvene državotvorne vizije naroda RF jeste najvažniji strateški i najveći politički izazov Putinovoj administraciji.
Ako se ov gorenavedeno desi, Rusija ce se raspasti u paramparcad i nece postojati, postojace desetak drzavica pod patronatom zapada. Ono sto je napisao o eliti koja 1000 godina odlucuje o sudbini naroda koji podnosi ogromne zrtve, to vazi i za Britaniju, Francusku, sada za Ameriku. Ako bi i tamo dosla demokratija naik nasoj, i one bi se raspale na 51 drzavu SAD, 3-4 Francuske, Skotsku, Vels i Englesku. Sto je blize modelu carevine, Rusija je jaca, modernija u kojoj ce gradjani ziveti bolje, kao da uporedite zivot prosecnog Britanca pre 200 godina i danas.
Preporuke:
74
2
3 subota, 01 novembar 2014 15:34
Ris
Ioann Dubinjin posto ste Ukrajinac, imate pravo da negodujete, ipak ste veoma nerealni.
Preporuke:
63
5
4 subota, 01 novembar 2014 15:52
TOPOLj
"Pogrešno je sadašnju stratešku geo-političku situaciju RF porediti sa partijom šaha,i odatle pogrešno umisliti da RF time ima neku urođenu prednost.Evidentno da dobro isprogramirani kompjuter bez po-muke pobeđuje najbolje šahiste".Bez po muke,neće baš biti tako.Ranjiv je kompjuter itekako.Ne želim ispasti narcisoidan,ali moram ovo napisati.Svojevremeno dok sam igrao šah,ja lično sam pobjeđivao kompjuter,i to ne bilo kakav kompjuter.Taj kompjuter imao je rejting velemajstora od 2700 pa čak i više.Da napomenem,takav rejting na prostoru bivše Jugoslavije nema ni jedan velemajstor niti je kada imao.Gubio jesam,ali sam i pobjeđivao i znao da remiziram.Kompjuter je mašina bez emocija,baš kao i zapadna oligarhija,i upravo ova činjenica jeste velika prednost Rusije.Čovjek bez emocija je sklon greškama.Nadalje,takav čovjek je sklon sumanutim potezima,veoma lako predvidljivim.Itekako se ovo može uporediti sa partijom šaha.Zapad je šahovski rečeno upao u varijantu.Nastavak...
Preporuke:
42
4
5 subota, 01 novembar 2014 16:16
TOPOLj
Drugi dio...Zapadu u duelu sa Vladimirom Putinom desilo se sledeće:Zapad je navikao da igra varijantu po ustaljenom šablonu.Potpuno nevažno,da li je u pitanju,španska partija,kraljeva indijka,sicilijanka,kraljev fijanketo,damin gambit ili šta već.Ali se desilo nešto što Zapad nije očekivao,a jeste karakteristično za šahovske duele.Rusija predvođena Vladimirom Putinom tom umišljenom šahisti(čitajte Zapadu)zviznula je novost.Potez koji nije nikada prije igran,niti je zapisan u šahovskim enciklopedijama.Ovo prevedite nije zabilježeno u istoriji.Zapad je navikao da zlatnom kočijom upravlja pijani kočijaš.A pijani kočijaš vukao je samo sumanute poteze,poteze po želji Zapada.Međutim,ta novost spremljena u Putinovom štabu,ostavila je Zapad bez teksta.I da zlo po Zapad bude i veće,taj isti umišljeni i narcisoidni Zapad dospio je u cajtnot.A tada se greške ređaju jedna za drugom.Pored pripremljene novosti od strane Rusije,pa nastale loše pozicije,još i vremenska oskudica.Zapad se totalno pogubio.
Preporuke:
50
2
6 subota, 01 novembar 2014 16:35
TOPOLj
Treći dio...Događaji s kraja decembra 1999.g su nešto što Zapad nije mogao ni da nasluti a kamoli da predvidi.Zato nisam slučajno napisao da je upao u varijantu.Ti događaji su vrijeme državnog udara u Rusiji.Izveden je u tišini.Jeljcin se neko vrijeme nije pojavljivao u javnosti a onda se najednom pojavio i zbog "bolesti" kao svog nasljednika imenovao u to vrijeme anonimnog pukovnika FSB Vladimira Putina.Naravno,moralo je biti sročeno neko objašnjenje,objašnjenje tipa da zbog zdravstvenih problema Boris Nikolajevič Jeljcin ne može da obaclja funkciju predsjednika države.Ali ne treba biti naročito pametan pa shvatiti da je Jeljcinu zapravo naređeno da odstupi ili bi u suprotnom bio ubijen što da budem iskren ne bi bilo nikakva šteta.Da sam u pravu svijedoči podatak da mu je na sahrani prisustvovalo jako malo ljudi,isključivo onih koji su se sa nostalgijom sjećali njegovog vremena.I tako,iz godine u godinu(šahovski rečeno iz poteza u potez,Rusija je pojačavala svoju poziciju)Rusija se dizala.
Preporuke:
41
1
7 subota, 01 novembar 2014 17:08
TOPOLj
Četvrti dio...Kako je iz godine u godinu,ili iz poteza u potez rasla inicijativa Rusije tako je Zapad doveden pred svršen čin.Čitajući tekst gospodina Karaklajića u jednom dijelu se navodi i ovo:"Međutim,dosadašnja uspešna taktička odbrana RF plod je izuzetnog zbira ličnih sposobnosti Putinove administracije,ali nije proizvod jedinstvenog homogenog državnog(ekonomskog,društvenog i političkog)sistema RF".Na prvi pogled ovo djeluje tačno ali sve ovo opet se mora sagledavati sa aspekta igre na 64 polja,tek da se bolje razumije.Čini se da Zapad ima ugodnu poziciju ali to je samo na prvi pogled.Zapad se suočio sa ogromnim materijalnim gubicima ili neodbranjivim matom.Kako god da se okrene mat mu ne gine.Plus vremenskom oskudicom.Dakle,ili mat,ili pada zastavica.Ali s obzirom da Rusija ima svo vrijeme ovoga svijeta mat Zapadu ne gine.Nema Zapad nikakvu prednost u odnosu na Rusiju.To je fikcija.Zapad se strmoglavio zahvaljujući svojoj umišljenosti koja mu je uzgred bila i najveći neprijatelj.
Preporuke:
50
2
8 subota, 01 novembar 2014 17:22
Jos jedan "Tribalac"
Ne zameri Topolj, ali mi tekst sa NSPM-a deluje itekako realniji i uverljiviji.
Preporuke:
13
23
9 subota, 01 novembar 2014 17:24
brzi
@Ruslan

Narod na zapadu ne podnosi nikakvih žrtava za tamošnju oligarhiju jer sistemi funkcionišu na tržišnim modelima ( za svaku urađenu stvar se plača onome ko je tu stvar uradio, tako su i vojnici plačeni da su vojnici, isto i radnici, i niko nikoga ne tera da bude vojnik protiv svoje volje ili da radi bilo šta šta neče da radi, sve je stvar slobodne volje pojedinca što u Rusiji nije baš slučaj).
Tačno si naveo 1000 godišnja zapadna oligarhija ali si zaboravio na suštinu. Ako uzmeš prosek tri generacije na 100 godina to ti znači da je prije danjašnje generacije zapadnih oligarha 29 generacije njihovih predaka dkupljalo akumulaciju da današnji zapadni oligarsi imaju ono što imaju. To je suštinska razlika među zapadnom i ruskom oligarhijom koja je više manje nastala s "partiskim dekretom" Jelcina u ranim 90. godinama prošlog veka.
Preporuke:
8
37
10 subota, 01 novembar 2014 17:27
Srbin Srbinović
Ko je god živeo na Zapadu zna da tamo nema demokratije, zna da je demokratija SAMO farsa. Tamo narod, faktički, ni o čemu važnom ne odlučuje. Tamo narod NEMA mogućnost da dobija istinite informacije o onome što se dešava, sve bitne informacije su pod kontrolom. Kakva je to „demokratija“ ako narod nema pravo na istinu.
Lažnu sliku o superiornosti zapadnog sistema, vlasti kod svog naroda postižu koristeći dve osnovne „istitucije“: prva je propaganda laži, a druga je relativno povoljniji materijalni život (mada ima mnogo onih koji žive na ulici i po kanalizacijama) koji je posledica pljačke po Planeti, a pljačka se provodi na razne načine. Jedan od načina je opisan u tekstu kao upotreba LAŽNOG novca (novca bez pokrića), pored oružanih pljački naroda i država. Dok narod, koji dirigovano „hrli“ u zagrljaj Zapada, shvati da je „sve bilo obmana“ – biće pred provalijom. Put Zapada je put u provaliju.
Preporuke:
53
4
11 subota, 01 novembar 2014 17:52
brzi
Koliko je pogrešna politika RF prema ostatku sveta njbolje se vidi na ovom slučaju gasa. Da je bila RF pragmatična uvela bi sistem kojeg se pridržavaju svi ostai ponuđači; plati pa koristi. Ako bi se RF koristila toga principa nebi imala nikakvog problema sa bilo kom ni sa samom sobom. Da je imala RF čistih namena sa Ukrajinim jendostavno bi joj preko međunarodnog bankarskog sistema radi potraživanja za neplaten gas blokirala platni promet sa svetom i tim putem naplatila potraživanje. Ista priča je i sa Srbijom. Ako bi bili fer igrači jednostavno bi blokirali njezin paltni sistem i naplatili potraživanje. Ali umesto toga jednostavnog i efikasnog sistema rešavanja finansiskih sporova RF se rađije koristi takvih ili onakvih političkih ucjenjivanja ispod stola ali zato ima takav status kakav ima u svetu, da je uvažavana pre svega radi svog oružanog nuklearnog arzenala a ne radi svog umeča, diplomatskog pragmatizma i nauke.
Preporuke:
7
43
12 subota, 01 novembar 2014 17:53
TOPOLj
@Još jedan "Tribalac"..."Ne zameri Topolj,ali mi tekst sa NSPM-a deluje itekako realniji i uverljiviji".Ne zamjeram, ni najmanje.Imaš pravo na svoje mišljenje.Ima u tekstu dobrih stvari,samo nije u potpunosti realan tekst.Nije Zapad dragi bog pa da on sve može.Da u istu ravan svrstava Libiju,Irak,Avganistan,Venecuelu,Srbiju npr sa jednom Rusijom.Rusija je nuklearna hiper-sila,najmoćnija na svijetu.A Zapad nadobudan,misli da je svemogući,suočava se sa protivnikom kojeg dosad nije imao.Pogrešno je tumačenje da je ogromnom investicijom fiktivnog novca vojno-industrijski kompleks S.A.D obezbjedio vojnu premoć i pobjedu Reganove administracije.Ovo naprosto nije tačno.Bivšem SSSR-u glave nije došla nikakva vojna premoć S.A.D nego loš psihološki profil Mihaila Sergejeviča Gorbačova.Da je onda bio Vladimir Vladimirovič,tog istog Regana i njegovu administraciju strpao bi u džep baš kao Obamu i današnju Ameriku.Sva pamet Gorbačova bila je u sledećem:da naziv SSSR preinači u Rusija.Imao je sve što treba.
Preporuke:
50
5
13 subota, 01 novembar 2014 17:55
brzi
@Srbin Srbinović

Navedi koji primer, živim na tom zapadu pa me veoma interesuje da nešto novo saznam što do sada nisam imao prilike jer su mi prikrivali iz takvih ili onakvih razloga.
Preporuke:
9
42
14 subota, 01 novembar 2014 18:18
MR
Autor tvrdi da je slabost Rusije što se vlast bira odozgo umesto da dolazi odozdo nagore. To se desilo 80ih i 90ih godina u Jugoslaviji i videli smo rezulat toga. Što više otaca, kilava deca. Ono što Putin radi to je ne dati vlast oligarsima i tu je rešenje. Inače da sve pređe u društvenu svojinu bio bi povratak u sovjetski komunizam.
Preporuke:
29
3
15 subota, 01 novembar 2014 18:27
brzi
@TOPOLj
SSSR i Varšavski pakt se raspao jer jednostavno više nije bio održiv. Seti se onog ludog vremena, nestašice robe za osnovno preživljavanje u SSSR-u i Varšavskom paktu, ludosti ala klirinški dolari,....Ali suština je bila da je došlo u VP do pobune jer je SSSR suvišno pljačkao ostale članice VP i ucenjivao jih da su morali da daju rubu SSSR-u po onakvim cenama kakve su odgovarale SSSR-u i da su te zemlje morale sa kupuju robu iz SSSR-a po cenama kakve su odgovarale opet SSSR-u, a sve se obračunavalo u klirinškim dolarima. I nekadašnja SFRJ iako nije bila čaln VP izgubilaje nekoliko 100 miljona klirinških dolara vrednosti jer je po prije spomenutim uslovima morala da kupuje robu od SSSR-a koju uopše nije trebala i po mnogo prenapuhanim cenama.
Preporuke:
5
43
16 subota, 01 novembar 2014 18:49
Slavomir Srpski
Mislim da je autor zaista napisao jedan dobar, rekao bih isvrstan tekst o stanju Rusije i njenim izazovima na medjunarodnom nivou odnosa.

Tajkunizacija je bilo pljackanje najsireg drustvenog sloja gradjana na racun povlascenih pojedinaca. Ali nije dobar ni drzavni sistem gde j vlasnik "drzava", jer kako objasni autor, promenom Putinove vlasti nova vlast onda to moze da rasproda drugim oligarsima, a narod ostane bez icega.

Resenje je da sve velike "drzavne" firme budu pretvorene u publik-company, to jeste akcionarske firme gde je barem 80% akcija podeljeno gradjanima, uz uslov da te akcije ne mogu biti prodane barem prvih 10 godina od privatizacija. Na taj nacin bi se izbeglo da siromasni gradjani odmah po niskoj ceni prodaju akcije velikim finansiskim fondovima koji bi za papirnat novac sebi obezbedili najvece prirodne resurse Rusije.
Dakle samo realna demokratija, zastita privatnog vlasnistva i akcija gradjana je uslov za poboljsanje zivota i stvaranje mocnog srednjeg sloja.
Preporuke:
8
17
17 subota, 01 novembar 2014 19:18
TOPOLj
@Brzi...To što se raspao Varšavski pakt ne znači da je trebao i SSSR.To je pogrešno razmišljanje.Ono što zamjeram autoru ovog teksta jeste to što nije napravio kratku retrospektivu događaja koja je prethodila tragediji koja je zadesila svijet rušenjem berlinskog zida.Mnogi misle da je sve počelo 9-tog novembra 1989-te.Pogrešno.Sve je počelo 1978-me kada je ubijen Albino Lučani(Jovan Pavle 1),pontifikat izabran voljom kardinala.To nije bio Karolj Vojtila.Karolj Vojtila (Jovan Pavle 2)doveden je na prijesto u državnom udaru u Vatikanu 1978-me.Albina Lučanija ubila je hazarska mafija preko svojih eksponenata zato što je posegnuo za "najsvetijim",za idolom koljena Danova,za zlatnim teletom kome se klanja sva hazarokratija.Prevedeno, posegao je za njihovim parama,odnosno počeo je istraživati finansijske malverzacije u Vatikanu.Eksponenti Hazarije u ovom slučaju su bili državni sekretar Vatikana iz tog vremena Žan Vijo i arhiepiskop Pol Marcinkus kome je Al Kapone bio uzor u mladosti.Nastavak...
Preporuke:
40
3
18 subota, 01 novembar 2014 19:43
TOPOLj
Nastavak...Tako je praktično antisovjetizam postao doktrina Vatikana.Novci CIE su stigli na pripremljen teren viševjekovne borbe katolicizma protiv ruske državnosti i ruskog Pravoslavlja.Uporedo s tim,CIA je u svoju borbu privukla i mafiju,posebno klanove Gambino i Incerilo,koji su takođe kao i katolička crkva bili žestoko antisovjetski(antiruski)nastrojeni.Jovan Pavle 2-gi je u svom služenju hazarokratiji otišao najdalje.27-mog novembra 1983-će on je izdao papsku bulu koja je legalizovala članstvo u tajnim društvima za rimokatolike.To jest,1983-će iz katoličkog pravnog kodeksa bio je izbačen kanon 2335,koji je važio 200 godina i koji je katolicima zabranjivao,pod prijetnjom odlučenja od crkve,prebivanje u masonskoj loži.Te iste godine papa je primio članstvo Trilateralne komisije u punom sastavu.Ovo je puna istina o onome što je prethodilo krvavim događajima koji su uslijedili kasnije.Hazarija želi reprizu tih događaja ali Vladimir Vladimirovič Putin je iz neke druge priče.
Preporuke:
28
2
19 subota, 01 novembar 2014 20:10
DR POLITICKIH NAUKA
verodostojno zvuci analiza da je zionisticko-zapadna oligarkija daleko stigla u ratnim igrama,da je situacija RF vrlo opasana.resenje da se sva imovina rusije nacionalizira i da sve bude drzavno zvuci naivno i amaterski.danasnji kontrolirani(pojacati kontrolu) kapitalizam koji se upotrebljava u RF je najbolji put.da bi RF cvetala ekonomski potrebne su privatne-drzavne ekonomske inicijative.da bi RF opstala treba da definise ko iza ove ofanzive stoji?to su zionisti,SAD-EU-NATO su instrumenti za postizanje cilja.rusija treba da se odrekne SP u futbalu(nepotrebni troskovi,ranjivost)pare upotrebiti za oruzje.RF treba da malo predge u kontraofanzivu..nove podmornice sa bulavom,satanom treba permanentno parkirati ispred SAD,VB,FRANCUSKE i pre svega IZRAELA.pritom treba demonstrirati moc vojnim vezbama ispred IZRAELA i problem resen.njima se ne gine i oni ce u tim uslovima(ako im je eksistencija ugrozena) stopirati sadasnju ofanzivu..borba u i oko RF ne resava problem.KONTRAOFANZIVA!!!!!!!!!!
Preporuke:
29
4
20 subota, 01 novembar 2014 20:19
Ioann Dubinjin
@Ris: “Ioann Dubinjin posto ste Ukrajinac, imate pravo da negodujete, ipak ste veoma nerealni”. Ja uopšte nisam Ukrajinac. Bože sačuvaj! Svi moji novorosijski preci su bili čistokrvni Rusi. Ukrajinu u sadašnjim granicama ne prihvatam, želim nastanak Novorosije koja obuhvata celokupnu crnomorsku obalu sve do granice sa Rumunijom. Uopšte ne negodujem, nego samo hladno razmatram političko – ekonomsko-nacionalno- versko stanje u sadašnjoj postsovjetskoj Rusiji, koje je izuzetno komplikovano i teško, i sa dosta mračnom perspektivom (ma koliko se to srpskim obožavaocima Putina čini pogrešnim). Ne treba ispuštati iz vida da su on i njegova neposredna okolina integralni deo sadašnje vladajuće postsovjetske oligarhije, koja je do svoje moći i bogatstva došla izuzetno prljavim poslovima u mutljagu raspada bolesnog i trulog SSSR-a – bez obzira na njihovu sadašnju (patriotsku?) retoriku. Što se moje nerealnosti tiče, videćemo – odnosno videće onaj koji preživi sledeću deceniju.
Preporuke:
13
20
21 subota, 01 novembar 2014 20:39
Veritas Triumphus
@brzi

za svaku urađenu stvar se plača onome ko je tu stvar uradio, tako su i vojnici plačeni da su vojnici, isto i radnici, i niko nikoga ne tera da bude vojnik protiv svoje volje ili da radi bilo šta šta neče da radi, sve je stvar slobodne volje pojedinca što u Rusiji nije baš slučaj


i ti kazes da zivis na zapadu....pa dobro da vidimo...kazes da tamo niko nikog ne tera da bude vojnik...hmm, pa lepo, a sto bese ona bezanija dezertera u kanadu u vijetnamskom ratu? niko ih nije terao da idu ili ih je neko terao da idu :)....radnik se placa je li, pa i ovde se placa, ali koliko, kako to da ljudi gube tolike kuce, odakle toliko sirotinje u usa, kad si zadnji put video detroit na tv, grad je bukvalno propao, kuce su prazne, jezivo izgleda...a taj isti detroit je bio najrazvijeniji grad u usa....pogledaj emnglesku i radnicke cetvrti...izgledaju kao zeljezare, sirotinje koliko hoces...o cemu ti uopste trabunjas....rusija se uzdize, a zapad hvata velika panika!
Preporuke:
27
1
22 subota, 01 novembar 2014 20:41
brzi
@TOPOLj
To što se događalo sa papom Giovaniem Paulom 1 slažem se sa tobom ali generalno gledano vi pravoslavci po vašem običaju sve stvari preoveličavate, tako i snagu i uticaj Vatikana. Ako tačno pogledaš na karte, Vatikan nije širio svoga uticaja na teritorije pravoslavca, dok u poslednjih 200 godina od pada Osmanske imperije naovamo pravoslavno hriščanstvo radi sve da bi se proširilo na teritorije katoličkog hriščanstva. U tom svojstvu treba i posmatrati rat u BiH, koja je pogranična zemlje između katolicizma i pravoslavja. Takođe katoličanstvo se nije proširilo na rusku teritoriju ( istočna grancica katolicizma jeste Galicija, bila i ostala, katolici dalje nisu išli) dok su pravoslavci sa naseljavanjem ruskog stanovništva u zemlje Varšavskog pakta hteli da zauzmu katoličku teritoriju, tu nameru su u Vatikanu uvideli i sami surađivali kod demontaže VP. Pogledaj etničke sustave zemalaj VP 46. i 80. i sam češ doči do tog istog zaključka.
Preporuke:
4
34
23 subota, 01 novembar 2014 20:41
anta
u vreme vraćanja Krima Rusiji boravio sam u Rusiji, i na osnovu onoga što sam video, nisam stekao utisak da je tu postojala neka mudra dugoosmišljavana srategija Kremlja.. Krim je vraćen Rusiji pre svega zahvaljujući krimskim Rusima i njihovoj rešenosti da ne žive u Ukrajini..Inače poražavajući je podatak da je Rusija potrošila 40 milijarde na staze za sankanje i klizane u Sočiju, a da za 20 godina od raspada SSSR nije napravila most koji spaja Krim sa Rusijom ... Inače , sami Rusi živeći u tako velikoj državi u proseku na povratak Krima su gledali dosta hladno čak nezainteresovano, Na lokalnoj televiziji jednog velikog grada gledao sam reportažu dan nakon povratka Krima, pitali su građane po čemu će pamtiti prošlu nedelju... odgovori su bili u stilu, sa padrukoj šla na boulig, kupil novu mašinu, otopio se sneg, od 10 njih možda 2 su rekli Krim je vraćen Rusiji
Preporuke:
11
20
24 subota, 01 novembar 2014 20:47
micky
Srbija bira vlast "odozdo" i vidimo kako nam ucerase "demokratiju". Belo rusija bira vlast "odozgo" i ako jeLukasenko za zapad "poslednji Diktator u Evropi" vidimo kakva je ekonomija i sve ostalo kod njih. P.... se u "demokratiju" gde na vlast dodju satrapii paraziti, sluge okupatora.
Preporuke:
24
0
25 subota, 01 novembar 2014 21:15
From Russia with Love
https://www.youtube.com/watch?v=LQfwMKAeCPI

za nato vce
Preporuke:
12
0
26 subota, 01 novembar 2014 21:45
brzi
@Veritas Triumphus

Čoveče, pomešao si jabuke i kruške.
Vietnam se događao 45 godina unazad, kad je u Sad postojio još obavezni naborni sistem regrutovanja vojnika. Posle tog organizaciskog debakla i Sad su odlučile da taj sistem popunjavanja napuste i armiju kompletno profesionalizuju. Danas je u Nato-u to standard; na misijama van teritorija matičnih zemalja imaš samo i izključivo profesionalne vojnike.
Kažeš da je u Detroitu mnogo sirotije. Tačan podatak ali ti ljudi su sirotinja jer nemaju posle a ne radi toga da ne bili plateni za urađen posao. Nije ti poznata činjenica da radničke sindikate u Sad drži mafija i nema poduzetnika da nebi plačo radnike za rad koji su mu odradili. Bili su nekad "junaci" koji nisu plačali radnika ali odmazna sindikata ( mafije) je bila ozbiljna. Za upozorenje su "junacima" žene pretvorili u prostitutke ili decu navukli na drogu, ako opzorenje nije bilo dovoljno ti "junaci" su završili ili u temlejima zgrada ili stubovima mostova.
Preporuke:
4
25
27 subota, 01 novembar 2014 21:59
brzi
@Veritas Triumphus

nastavak

Kažeš kako izgledaju radničke četvrti u Engleskoj. Zar si ikad bio u Engleskoj i živio gore dulje od sedam dana? Verovatno nisi, zato si za primer dao Englesku. Da bi poznavao engleski socialni sistem nebi ni spomenu Engleske. Da te obavestim u Engleskoj je sedmična nadokanada za besposlenog 160 funti ( cca 75% minimalne sedmične plate koja iznosi trenutačno 215 funti), za ovaj novac mnogo ko mora da radi ceo mesec u Srbiji.
Preporuke:
5
18
28 subota, 01 novembar 2014 23:00
TOPOLj
@Brzi...Ako si pažljivo čitao u mom komentarisanju naglašen je uticaj Hazarije kojoj ponizno služi Karolj Vojtila.Vatikan i ne predstavlja snagu spram mamona.On mu ponizno služi.A to da Vatikan nije širio svoj uticaj na teritorije pravoslavaca,to je priča za vrtić.Pa Hrvatska je živi primjer toga.Samo gospod zna koliko je Srba pokatoličeno u poslednjih 20-25 godina a sve zaslugom Vatikana.Evo ti dokaza da nisi u pravu.Kako je počela narandžasta revolucija?Isto kao i u Poljskoj,posjetom pape.Ta posjeta dala je stimulans revolucionarnom procesu.Upravo u vrijeme papine posjete ukrajinski nacionalisti su se okupili oko jedinstvenog duhovnog simbola."Majdan" koji su tako pažljivo i umješno organizovale američke specijalne službe,počeo je i postao moguć tek poslije papine vizite.Poznato je da je papa blagoslovio Juščenka na predsjednikovanje.Duh te papske vizite oličen je u zločinima u Donbasu.Pa ako ovo nije širenje uticaja na teritorije pravoslavaca onda ne znam šta jeste.Da ne zadirem u prošlost.
Preporuke:
22
0
29 subota, 01 novembar 2014 23:25
Brane, Italija
Papa Lućiani nije ubijen već je prosto umro od infarkta ili možda mislite da papa ne može umreti od infarkta ? Papa Lućiani izabran je kao kompromisno rešenje između dva ekstremna kandidata konzervativnog Sirija i moderniste Benelija. Na toj konklavi Vojtila je dobio samo par glasova. Nije postojao ni jedan razlog da se odmah tada ne izabere Vojtila i da se onda mora ubijati jadni Lućiani ! Na sledećoj konklavi bilo je sve isto, ali je ovaj put kao kompromisno rešenje pobedio Vojtila izazvavši veliku svetsku senzaciju. Što se tiče ovog teksta on je jako dobar i realno prikazuje slabosti Rusije jedino primećujem da se autor nije smeo dotaći kritike i samog Putina koji je najodgovorniji za stanje u zemlji. Takođe prikazuje se da je uništenje Rusije maltene imperativ zapada. Ja bih pre rekao da zapadu odgovara Rusija koju on može da kontroliše nego uništena Rusija preko koje bi sva Azija krenula na Evropu. Na stranu politika, ali ruski narod je veoma poštovan među običnim ljudima na zapadu.
Preporuke:
5
28
30 subota, 01 novembar 2014 23:33
Cmok Toronto
Pitanje je da li Rusi mogu da očiste Beograd?
Preporuke:
11
1
31 nedelja, 02 novembar 2014 00:13
TOPOLj
@Brane,Italija...Nije tačno da je papa Lučani umro uslijed infarkta.On je ubijen.Događaji koji su uslijedili,dokaz su ove tvrdnje.
Preporuke:
20
0
32 nedelja, 02 novembar 2014 00:15
Ginter Zibert
Papa Lućiani je svakako umro , tako što mu je stalo srce.A zašto se to desilo,nije nikad utvrđeno.Spominjala se zavera P2 masonske lože(kojoj je inače pripadao i Ante Marković)i njenog šefa Lića Đelija.Realno gledano, sama smrt je u stvari namerno medijski naduvana,da bi sledeći događaj dobio što povoljniju medijsku startnu poziciju, to je bila inauguracija poljaka Vojtile.Njegovim postavljenjem, simbolički je poslata poruka poljskim katolicima,da sledi povratak u jato kome vekovima pripadaju.Sve zemlje i narodi(osim bugara)u Varšavskom paktu a i dobar deo u samom SSSR-u, su istorijski u manjoj ili većoj meri rusofobični.Ovo je glavna poluga propasti Varšavskog pakta, a u manjoj meri su to ekonomske slabosti istočnog bloka.Takodje, treba reći ,radi istorijske istine,da je SSSR ekonomski održavao ,a ne pljačkao sve države istočnog pakta.
Preporuke:
14
3
33 nedelja, 02 novembar 2014 00:19
Kuku lele
Kako komentarisati? U osnovi se slažem ali je argumentacija uprošćena, površna i nekako ideološki zbrkano obojena. A kako bi vi to(šta?) sproveli u RF da ste Putin?
Preporuke:
8
0
34 nedelja, 02 novembar 2014 00:37
brzi
@TOPOLj

Granice između katolicizma i pravoslavlaj dugo su poznate. Na jugu idu po rekama Drini, Savi i Dunavu, na istoku je granica Galicija, dok je na severu granica između Polske i Belorusije.
Kad si spomenuo Hrvatsku i žitelje srbske nacionalnosti ovde dolazi do jedne ozbiljne zabune koja je u poslednjih 200 godina prouzrokovala barem 2 međunacionalan rata ( 1941. i 1991.)među Hrvatskom i Srbijom a uzrok je posve banalan jer jedan dio srbskog naroda nije razlikovao pojmova narod i država. Taj dio naroda koji nije razlikovao i razumio tih pojmova, prouzrukovao je sva sranja koja su se dogodila srbskom narodu, ne samo u Hrvatskoj i Bih nego i u samoj Srbiji ( balkanski ratovi i događanja na i oko KiM) u poslednjih 100 i kusur godina.
Nastavak
Preporuke:
3
22
35 nedelja, 02 novembar 2014 00:58
brzi
@TOPOLj

nastavak

Svi oni žitelji srbske nacionalnosti koji su živeli izvan granica države Srbije i bili lojalno građani država u kojim su živeli, nisu imali nikakvih problema sa svojom eksistencijom i pravima, čak više istaknuti pojedinci bili su veoma cenjeni u državama kojih žitelji su bili.
Ista priča je i sa KiM. Da su Karađole posle balkanskog rata i pripajanja Kim natrag Srbiji na KiM uspostavili isti program kakvog su izvajali Holandžani i Englezi u Južno africi i Namibiji ( svake godine otvoriti jedan rudnik, svake druge godine jedno postrojenje za preradu te rude ili ugljena i svakih 5 godina jedno postrojenje za izradu poluproizvoda i proizvoda iz tih ruda) šiptari nebi imali ni vremena ni snage da se nakote onako kako su se nakotili na KiM u poslednjih 100 godina takođe bi na KiM ostalo i srbsko stanovništvo jer bi bilo dovoljno posla za sve.
Ali sve to se nije dogodilo i zato je danas stnje takvo kakvo jeste ali ponajviše po krivdi srba samih.
Preporuke:
6
24
36 nedelja, 02 novembar 2014 01:04
Ginter Zibert
@Brzi Kad je u pitanju odbrana sopstvene države, najefikasniji je sistem opšte neprofesionalne vojne obaveze(sa profesionalnim oficirskim kadrom),jer je svakom pojedincu motiv kristalno jasan.Druga je stvar sa pljačkaškim pohodima .Tu priče o patriotizmu,komunističkoj opasnosti, borbi za bolji svet, ljudska prava, tisućama kilometara od svog doma , ne pale. To se desilo upravo u Vijetnamu.Zato je profesionalna vojska jedino učinkovita kad su u pitanju pljačkaški pohodi, jer su motiv novci....
Preporuke:
14
2
37 nedelja, 02 novembar 2014 01:16
brzi
@Ginter Zibert

Možda je SSSR održavao bugare i rumune ali sigurno je pljačkao čehe, madžare, istočne nemce i poljake. Dokaz za pljačkanje sa strane SSSR je stnadard kojeg su imali prije nabrojani narodi i države večeg pre SSSR okupacije nego je to bio ili u Leninovoj i Stalinovoj Rusiji ili kasnije u SSSR. I danas je ponovo isto, bruto društveni produkt na pojedinca je u nabrojanim zemljama veči nego je to u RF.
Preporuke:
4
18
38 nedelja, 02 novembar 2014 01:28
brzi
@
subota, 01 novembar 2014 22:00
TOPOL

Dombas i Hrvatsku je teško usporedživati. Pravo usporedživanje bi bilo Dombas i Podrinje. Oba dvije teritorije su pogranične izmedžu dva ili više naroda i dve ili više konfesija. Ali i za te i takve slučajeve postoji rešenje koje u Evropi postoji več stolečima a zove se Cnfederacia Helvetica ili Švajcarska po ljudsko. Taj tip uredženja bio bi idelan i za Bih i za Donbas ili šire Ukrajinu. Na taj način bi mogla i da obstane i nekadašnja SFRJ ali u Beogradu u ono vreme nije bilo interesa za takvo vrsto rešenja krize uredženja zemlje.
Preporuke:
3
11
39 nedelja, 02 novembar 2014 02:10
TOPOLj
@Brzi...Okončaću ovu raspravu prvo citirajući tebe a onda ću dati lični zaključak."Svi oni žitelji srbske nacionalnosti koji su živeli izvan granica države Srbije i bili lojalno građani država u kojim su živeli,nisu imali nikakvih problema sa svojom eksistencijom i pravima,čak više istaknuti pojedinci bili su veoma cenjeni u državama kojih su žitelji bili".Tako je,ali bio je jedan uslov.Morali su zaboraviti da su ikada bili Srbi.Biti istaknuti pojedinac u Hrvatskoj a biti Srbin,e to nije moguće.Može samo uz uslov da taj pojedinac pređe na katoličanstvo.Ostalo je iluzija.Evo primjera:Jovanka Opačić.Nekadšnja Srpkinja danas je Hrvatica.Danijel Srb,ortodoksni ustaša,pa samo prezime ukazuje na porijeklo.I koliko još ovakvih?"Istaknuti pojedinac" na Zapadu je npr.Boris Njemcov.Putin je zločinac.Ali dobro je što je Putin za Zapad zločinac.Znači da postupa ispravno.A Njemcov je u Rusiji omrznut jer je ništarija i dušu je prodao đavolu.Ima ih još kao Njemcov ali su u manjini.Sve drugo su samo nisu Rusi.
Preporuke:
17
1
40 nedelja, 02 novembar 2014 02:17
Turas
Karaklajić analizira društveno stanje Putinove Rusije iz svog ugla .Zapostavlja ono glavno ;Ruski narod .Trebao je da se osvrna na neke ruske mislioce o hrišćanskoj državotvornosti Rusije da bi uvideo gde greši.Recimo na Aksakova i Leontjeva Koji lepo opisuju odnos carske vlasti i naroda .Rusaki narod je duhovno slobodan narod koji živi u svojoj moralnoj i hrišćanskoj duhovnosti .On nije publika kao na zapadu što je narod i kome je država životni okvir , kaže Aksakov .
Zato i smatram da je Karaklajić osnovu za svoje stanovište crpeo sa pogrešnog izvora .
Preporuke:
12
3
41 nedelja, 02 novembar 2014 10:29
TOPOLj
Ja dugujem jedno izvinjenje povodom mog zadnjeg komentara.Pišući o pokataličavanju Srba u ustaškoj Hrvatskoj kao odgovor komentatoru pod nikom @brzi napravio sam grešku gdje sam pomenuo Jovanku Opačić.Ne radi se o Jovanki nego o Milanki Opačić,potpredsjednici hrvatske Vlade i ministarki socijalne politike i mladih.Ona je živi primjer asimilacije Srba u ustaškoj državi.Naravno,ne i jedini što je tragedija.Znam da @brzi neće progledati poslije jednog ovakvog primjera ali to je njegov problem.
Preporuke:
17
2
42 nedelja, 02 novembar 2014 17:34
Stanić Milan
Jedna digresija prije prelaza na prilog.Odavno nisam čitao ovako kvalitetnu analizu stanja i odnosa u današnjoj Rusiji. Obzirom da mi autor nije poznat,molio bi da se javi u NSPM- objasni, dali je članak napisan za prezentovanu potrebu ili je to sažetak jedne duže analize?Drugo.Izvesni gosp. Toholj se pope liftom na 10 sprat - nas ostale posetioce smesti u podrum.Uzimati prostor i vreme,a pri tome ne reći ništa ili gotovo ništa zaista je "vrhunsko majstorstvo."
Zašto? Prošle su skoro 24 g. od rušenja najveće soc. imperije,a politikolozi,sociolozi,ekonomisti,vojni stručnjaci i ostali poslenici nemaju jedinstveno mišljenje o razlozima nestanka jedne velike zemlje,koja je u to doba bila 2. po vojnoj i ekonomskoj snazi.
Koje je osnovno pitanje? Kako je moguće da za godinu dana propadne velika i moćna država i to izvan ratnog sukoba izazove lančanu rekaciju implozije i raspada socijalizma kao svetskog procesa,prisiljavajući"ostatke ostataka" na ideološku reviziju putem tzv. tranzicije.
Preporuke:
6
5
43 nedelja, 02 novembar 2014 17:42
Petrushin
Rusin je u pravu da je Rusija prevelika za "odozdo-nagore" demokratiju, sto samo govori da autoru nije jasno sta je to Rusija, jos manje sta je demoi-kratija.

To su jos Atinski Grci odavno dokazali da moze samo da radi na veoma malim i malobrojnim prostorima.

Procitajte knjigu Sveta Rusija protiv Hazarije*, narocito strane 91-93. Odlicno stivo da se bolje upoznate sa sadasnjom situacijom - koja je U POVOJU.

Rat u Iraku: Rusija-Zapad 1:0
Rat u Gruziji: Rusija-Zapad 2:0
Rat u Avganiistanu: Rusija-Zapad 3:0
Rat u Siriji: Rusija-Zapad 4:0
Rat u Ukrajini: Rusija-Zapad 5:0
Osvajanje Krima bez zrtava: Rusija-Zapad 6:0
Neuspjeli bojkot igara u Sociju: Rusija-Zapad 7:0
Ubrzano povezivanje sa Kinom: Rusija-Zapad 8:0
Ubrzano povezivanje sa Iranom: Rusija-Zapad 9:0
Uvecana podrska Rusa Putinu: Rusija-Zapad 10:0


--------------
*Sveta Rusija Protiv Hazarije - Tatjana Gracova

http://www.scribd.com/doc/67997178/Sveta-Rusija-Protiv-Hazarije
Preporuke:
6
1
44 nedelja, 02 novembar 2014 17:49
Stanić Milan2
(nast.)
SSSR je bio jedina zemlja u svetu čiji su strateški i materijalni resursi bili dovoljni za nesmetan razvoj ekonomije.1936.SSSR je u razvojnom ciklusu dostigao materijalne resurse SAD,a za vreme "zlatne ere" socijalizma(1974.)proizvodi oko 45 strateški sirovina,postaje najača nuklearna sila,prva koristi kozmos kao 4. ratnu dimenziju,zemlja koja ima najobrazovaniji kadar naročito politehničkih nauka-a, proizvodnja je bila u stalnom dizbalansu sa potrebama ljudi.Kako na raspad sSSR-a gleda Majkl Kastels ugledni amer. sociolog u svom trećem svesku"Kraj milenijuma."Radi se o jednoj široj analizi(izvodim sažetak po sopstvenom izboru).On tvrdi, da je SSSR proveo industrijsku,ali je zaboravio na informatičku revoluciju koja bi u smbiozi spojila proizvodni proces u jednu celinu.Komparativno, Zapad 50-tih napušta velika mastodontska preduzeća stvarajući tzv."umreženo društvo."Osnovna jedinica ekonomske organizacije postaje" mreža".a ne preduzeće.(nast)
Preporuke:
6
5
45 nedelja, 02 novembar 2014 18:04
Stanić Milan 3
(nast.)
"Mreža fin. kapitala"tako postaje "mreža svih mreža" koja uključuje i isključuje radnu snagu iz privredni subjekata,fleksibilnu organizaciju koja traži najpovoljnije svetske destinacije koristeći iza sebe jaku neoliberalnu državu sa pripadajućim atributima(jaka vojska i državni aparat).U vanjskoj politici različitim konceptima demokratiji,ljudskim pravima,ugroženim interesima NATO alijansa vrši rekolonizaciju ostatka siromašnog sveta kroz različite modele koji su dobro izmiksani u labaratorijima "Pentagona".Na taj način dolazi se do golemog tržišta,jeftine radne snage, izvoza prljavih tehnologija.
Drugo važno pitanje je nasleđe i posledice tzv. kasarnskog socijalizma koji uprkos pozitivnim rezultatima u socijalnim sferama života nije dao očekivani rezultat.
Treće.SSSR je bio najveći državni teritorij na svetu - imao jepreko 100 naroda i etnički grupa i oko 200 jezika i narečja.Pri tome nije rešen primarni nacionalni identitet
jer je svođen na adm.- teritorijalno načelo.
Preporuke:
6
5
46 ponedeljak, 03 novembar 2014 16:35
Petrushin
G. Stanicu, da li ste vi culi za Mergers and Acquisitions (M&A) i koliko su one uvecane u odnosu na te vase 50-te o kojima pricate?

"Monopol" je svima krajnji cilj, bilo da se radi o apsolutistima ili ovima koje vi svrstavate u nekakav "network".

"Network" je za obespravljene i gladne, da se raspravljamo oko bacenih kostiju i kore hljeba, ali se jasno zna ko je tata u hijerarhiji koja vlada Svijetom! Ova "svetska kriza" je projektovana i izmisljena od strane Vladara Svijeta! Ali je za nas iz network-a REALNA i STVARNA, jer nas samara sa svih strana. I gdje su network i Revolucija protiv nje!? Pa nema je, jer ne postoji network.

Networking? Information age?!

Kakvo guslanje?

ps. Obidjite i vi i autor teksta jug i sjever Italije i vidjecete da to nijesu iste Mreze, jos manje iste "demokratije", iako se radi o jednoj drzavi.

NORME su drugacije!

History, Expectations, and Leadership in the Evolution of Social Norms

http://www.nber.org/papers/w17066.pdf
Preporuke:
2
0
47 ponedeljak, 03 novembar 2014 16:44
Petrushin
A sto se tice SSSR-a, pa on se iznutra raspao jer nije mogao da hrani svoje stanovnistvo. Nije Stanic bio u toj SSSR da vidi sve te silne redove i patnje - za sta ih nije bilo.

Dacu vam samo jedan podatak: U carskoj Rusiji 1904. godine, bilo vise grla stoke nego u SSSR na dan raspada, iako je u carskoj Rusiji bilo duplo manje stanovnika. Isto se odnosi na zitarice, mljecne proizvode, voce, povrce...

Dok je broj grla stoke i zita iz 1913. godine, pred sami rat carske Rusije sa Njemcima, bio UVECAN ZA DUPLO U ODNOSU NA 1904., samim tim Rusija je bila veliki izvoznik hrane!

E to je bio pravi NETWORK!

Ali sa CARSKOM hijerarhijom i RUSKIM NARODOM KAO JEDNOM CRKVOM.
Preporuke:
5
0
48 ponedeljak, 03 novembar 2014 22:33
Zoran Karaklajic
@Stanić Milan
Ovaj rad je samo osvrt na sadasnje stanje u Rusiji iz malo dublje i opsirnije analize globalnog monetarno/finansijskog sitema.

@Petrushin
U prvu ste da sve tezi monopolu ali to vise nije robno-trzisni monopol voc monopol kreiranja i kontrole novca. Stanic je u pravu za "network" jer 1980-tih SAD (Reginova administracija)je decentralizacijom i umrezenjem svoga nuklearnog aresnala (internet je prvobitno i razvijen kao vojni koncept)dobila ogromnu nadmoc "prvog udara" protiv centralizovanog sistema komadde/kontrole nuklearnog arsenal SSSRa.

@Dubinjin
Izazovi "Putinove administracije" jer ona mora biti subjekat koji sam pro-aktivno odredjuje i realizuje svoje ciljeve a ne samo reaguje na njoj nametnute izazove.
Preporuke:
0
0
49 ponedeljak, 03 novembar 2014 23:20
Zoran Karaklajic
@Kuku Lele
Kaze: "argumentacija uprošćena, površna i nekako ideološki zbrkano obojena. A kako bi vi to(šta?) sproveli u RF da ste Putin?"
Svaki koncept je po definiciji prost. Komplikuje ga prakticna primena, a posebno jalivi in-tele-ktualizam (ideologija/dogma) koji od prostog koncepta pravi nesagledivi bauk od cije kritike zivi i ceka da ga neko drugi sprovede. "Povrsno" je nesto sto ne ulazi u uzroke i posledice, a u tekstu su upravo dati ne samo uzroci i posledice vec i konkretni mehanizmi delovanja -- tako da je vasa kritika/primedba krajnje povrsna.
Ovaj tekst definise osnovne probleme koje Putinova administracija treba resiti. A najbolje resenje se bira medju sijaset ponudjenih resenja. Zato brate vi definisite konkretan problem RF i dajte vase resenje pa da onda ravnopravno diskutujemo.
Preporuke:
0
2
50 utorak, 04 novembar 2014 00:22
Oliver Kromvel
Rusija mora da na prvom mestu razvije klasičnu proizvodnju proizvoda široke potrošnje,Rusija ima toliko resursa da je sama sebi dovoljna ali to još ne koristi.Stvari ipak treba sagledavati realno,1998 Rusija je bila na ivici raspada,za 15 godina je urađeno dosta ali ne dovoljno,Putinu ili njegovom nasledniku treba još 10-12 godina ozbiljnih unutrašnjih reformi.Tekst je u principu korektan pokazuje i ukazuje na slabosti i Ahilove pete ruske drzave ali nedaje konkretne odgovore.Rusija je u fazi političke,društvene,socijalne metarmofoze,još uvek nije izabran oblik buduće Rusije na kojim ekonomskim,duhovnim,geopolitičkim principima će se drzava u budućnosti zasnivati,zapad to zna zato i zateze i produbljuje sukobe.Postoje razne opcije,solucije,koncepti,Iljin,Tihomirov,Solonjcev,u modernija vremena Dugin,Solzenjinicin,Limonov i još neki intelektualci su dali svoj osvrt i neka svoja viđenja i predloge,takođe treba proučiti i videti kako Putin vidi modernu Rusiju.
Preporuke:
3
0
51 utorak, 04 novembar 2014 00:29
Oliver Kromvel
Nemojte smetnuti sa uma i da je sam zapad u dubokoj krizi,period posle Lisabonskog sporazuma 2009 i velike ekonomske krize je ostavio posledice i zapad luta,ekspanzionistička politika zapada će biti moguća sve dok budu sposobni da odrze relativno visok zivotni standard.Međutim odlaskom bejbi bumera u penziju se otvara provalija,mladi ljudi u visoko razvijenim zemljama zapada nemaju nikakvu perspektivu,Italija 44%,Španija 52%,Engleska 20%,Francuska 22%,Portugal 35%,čak i Skandinavske zemlje imaju ozbiljan problem sa nezaposlenošću populacije između 18-35 godina.Tako da pored ruske treba dobro analizirati i krvnu sliku zapadnih zemalja i kod njih je horestelor prilično visok.
Preporuke:
4
0
52 utorak, 04 novembar 2014 03:10
Petrušin
G. Karaklajiću,

Društvene norme se ne mijenjaju tako lako i tako brzo kako to vi zamišljate. Zato im uvijek prethode Revolucije. Otuda pametan vladar ili elita nikad ne teže drastičnim promjenama, nego samo postepenim.

U tѕv. demokratijama jedna polovina stanovništva uvijek izgubi na izborima za ono zašta je glasala. Uz malo medijske manipulacije i krađe glasova, taj pobjednički blok/broj često jedva da prelazi ČETVRINU upisanih glasača. Da demokratija postoji i opstaje ne bi fondovi za lobiranje na Zapadu rasli tako astronomski.

Putin je toga svjetan, kao i elita oko njega. Zapad* je taj kome se žuri, jer im očigledno nije po volji što je Putin još uvijek na vlasti.

Jedan od razloga je što je on svjedok svih laži koje su mu do sada nudili i obećavali. Da je došlo do smejne oni bi lagali i ovog novog, kao što su lagali Jeljcina i Gorbačova.

To je obrazac koji oni primjenjuju prema svima.


------------
*Struktura vladara iѕ sjenke

http://postimg.org/image/6zvuoknit/
Preporuke:
4
1
53 utorak, 04 novembar 2014 03:30
Petrušin (2)
U svom tekstu ste tačno zaključili da Zapad ciklično i po potrebi stvara vještačke finansijske balone (vještačke finansijske i ekonomske krize), iza kojih ne stoji ništa osim medijske i propagandne magle, ali onda u nastavku pravite grešku pridajući toj magli previše moći i vrijednosti?!

Svi Svjetski ratovi su bili posledica nemogućnosti da se realizuju ti vještački finansijski baloni i naduvana potraživanja, pa se išlo silom jačega.

Nuklearno oružje je poremetilo taj (ne)sklad, jer vodi uništenju svih, pa se Zapadnoj eliti ne isplati da ga pokreću. "Ukrajina" je pokazala svu nemoć te Zapadne elite, jer je to maksimum koji su oni danas u mogućnosti da usmjere i obruše na Rusiju, koju tako žarko žele pod svoje okrilje.

Znači, odavde može samo da ide nizlaznom putanjom što se tiče njihove globalne vladavine, jer su pokazali koliko su slabi i nejaki da vladaju.

Multipolarni svijet je u povoju i on će ocrtati nove sfere uticaja i protekcionizma.
Preporuke:
4
2
54 utorak, 04 novembar 2014 04:46
Petrušin (3)
Rusija je oduvijek bila patrijahalna sredina i to se ne mijenja preko noći, bilo u njoj demokratije ili ne.

Ruska i srpska porodična struktura* se razlikuje od germanske i anglo-saksonske, koja nameće današnji globalni obrazac, pa je bilo za očekivati da će do sukoba kad-tad da dođe.

Nasilno rušenje carske Rusije i pokolj Romanovih od strane komunista trebao je ubrzano i na mala vrata da uvedu liberalni individualiѕam i anglo-saksonske porodične norme, koji bi poremetili tradicionalne i patrijahalne porodične odnose u Rusiji.

Ponovnim jačanjem Crkve, Rusi se vraćaju tradiciji i porodici kakva je uvijek bila u Rusiji, pa je upliv liberalizma zbog toga znatno slabiji, a sama mogućnost liberalnih i obojenih revolucija skoro minimalna.

Ovdje je Putinova dugotrajna vladavina omogućila miran period vladavine i tranzicije.

---------
*Emmanuel Todd - The eight family systems

http://www.brianmicklethwait.com/index.php/weblog/emmanuel_todd_2_the_eight_family_systems/
Preporuke:
5
1
55 utorak, 04 novembar 2014 16:07
Stanić Milan
Stanić M. - Petrušin

"A sto se tice SSSR-a, pa on se iznutra raspao jer nije mogao da hrani svoje stanovnistvo. Nije Stanic bio u toj SSSR da vidi sve te silne redove i patnje - za sta ih nije bilo."
Tačno. Stanić nije bio u tom SSSR-u,ali čitanjem i učenjem mogao sam doći do određenih zaključaka samostalno bez citiranja pojedinih autora u funkciji neoliberalne politike.
SSSR se nije raspao radi"gladi,nego su na njegov raspad utjecali mnogi faktori koji su i dan danas predmet analiza.Što se tiče gladi u Rusiji ona počinje velikim ratom kada Vaš ljubimac Romanov popunjava front sa mužicima i kao posledicu milioni hektara oranica ostaju neobrađeni.Ubistvo Romanovih je zločin,ali šta je sa zločinom nad milionima Rusa pobijenih u velikom ratu?Dali je to gosp. za Vas zločin ili posledica incidentnih situacija(to je tako trebalo da bude).
O crkvi i tradiciji:"Verujem da je Hristos bio čovek poput nas,smatrati ga Bogom meni izgleda kao najveće od svih svetogrđa."( L. N. Tolstoj)
Preporuke:
3
4
56 četvrtak, 06 novembar 2014 01:12
Turas
Stanić Milan .Nemojte svoje znanje da pretvarate u manu nekorektnom upotrebom .Mana mnogih studija i analiza je što ovi koji to rade ispuštaju jednu vrlo važnu stvar koju sam kod vas primetio .Branite svoj stav po svaku cenu i zanemarujete tuđa mišljenja ,pokušavajući sa ubeđivanjem (Petrušin),što priznajte nije ni malo parlamentarno .Rusija je što se razvoja (društvenog i tehnološkog)tiče u povoju , što kaže Petrušin ,a to neće imati nikakve veze sa zapadnim nazovi demokratijama i vašim neoliberalizmom i njegovim propagatorima .Svet je šarolik i takav MORA ostati (i opstati)ma koliko se" Nju ejdž" protiv toga trudio .
Preporuke:
1
1
57 četvrtak, 06 novembar 2014 01:39
Petrušin
G, Staniću,Jesu li ono Božić i Vaskrs dani kad se slavi Tolstoj?
Preporuke:
1
1
58 četvrtak, 06 novembar 2014 02:01
Petrušin
A Romanov je trebao da pusti ove mužike da mirno obrađuju zemlju, koja bi se danas zvala Dojčland!

A taj mužik bi danas pričao njemeckij?

Usput bi na njemačkom čitao pederastu literaturu, koju bi Tolstoj (na)pisao, da je mogao još tada, u pravoslavnoj hrišćanskoj Rusiji.

Als er 23, vertraute Tolstoi in seinem Tagebuch,:

"Ich habe noch nie in eine Frau verliebt gewesen ... Aber ich habe ziemlich oft in der Liebe mit einem Mann gefallen."

"Ich werde nie vergessen, die Nacht, die wir links Pirogovo zusammen, wann, in meiner Decke gehüllt, wollte ich ihn mit Küssen zu verschlingen und zu weinen. Sexuelles Verlangen war nicht völlig abwesend."

:o))
Preporuke:
1
2
59 četvrtak, 06 novembar 2014 02:48
Svetislav Kostić
Veoma je teško objasniti slepu poslušnost naroda ovih država u biti prodatim vazalskim režimima. Autor koji djelimičo iznosi, "što je babi bilo to joj se i snilo možda upravo autorova baka.

Da budem konkretan, početni tekst ovog komentara, kojem autor "kumovao", reflektuje katastrovanu situaciju koja neodoljivo podsjće na današnju Srbiju u rukama, Vučića jednog politikantskog hohštaplera koji desetak, a ko ne i više vjera promjenio i "uznapredovao" u jednog pokvarenjaka koji đavolu dušu poklonio a zauvrat izdao Srbiju i njen narod čija slijepa pošlusnost sramna: kratko rećeno: Krpa našla zakrpu, nesretna simbioza od dva zla.
Preporuke:
3
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner